uncategorized

Siapa Saya

 

PROFIL : SITI ZAREEN NAQIYAH BINTI ZOOL AMBIA 

 

Nama saya Siti Zareen Naqiyah binti Zool Ambia. Saya ialah dealer Public Gold yang sah (PG00131385). Public Gold merupakan syarikat pengeluar emas pelaburan terbesar di Malaysia dan sudah bertapak di Malaysia sejak tahun 2008. Public Gold kini telah menembusi pasaran Indonesia, Singapura dan juga Brunei. Saya aktif mendidik masyarakat daripada pelbagai latar belakang dan usia. Penyimpan emas bawah bimbingan saya merangkumi mereka yang berada di Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak dan juga di luar negara.

Misi saya dalam menyebarkan ilmu emas ini adalah saya ingin lihat lebih ramai masyarakat celik emas. Sementara visi saya pula saya inginkan penyimpan emas bawah bimbingan saya dapat mengubah kesihatan kewangan mereka kepada tahap yang lebih baik.

Bagi sahabat pembaca yang ingin memulakan simpanan emas Public Gold, boleh Whatsapp saya di +60135245899 (Zareen Naqiyah). Bagi yang masih belum pasti cara mana yang sesuai untuk simpan emas boleh juga hubungi saya di nombor tersebut untuk mendapatkan bimbingan peribadi secara percuma.

 

Hadiah dari Saya

Bagi mengenali logam mulia ciptaan Allah S.W.T. ini, saya ingin hadiahkan sahabat pembaca sebuah ebook “5 Minit Review Tentang Emas“. Melalui pembacaan ringkas ini, anda dapat memahami asas simpanan dan pelaburan emas dengan pantas. Saya yakin anda akan melihat emas dari sudut yang berbeza selepas habis membaca ebook ini.

 

Follow Saya di Media Sosial

Selain di blog, saya juga aktif berkongsi ilmu dan tips-tips terkini tentang emas di media sosial seperti:

Atau boleh Whatsapp saya pada bila-bila masa di +60135245899 jika anda ada sebarang persoalan tentang penyimpanan dan pelaburan emas di Public Gold. Saya akan bantu anda menjawab persoalan-persoalan tersebut semampu saya. In shaa Allah.

 

© Zareen Naqiyah (PG00131385)

 

(Visited 1,022 times, 1 visits today)
Kongsikan Kepada Rakan Anda!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WhatsApp Saya Nak Simpan Emas!